avatar Ten blog rowerowy prowadzi kobe24la z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 19724.81 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.47 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kobe24la.bikestats.pl

Testy :)

Czwartek, 8 sierpnia 2013 · dodano: 09.08.2013 | Komentarze 1

Dzisiaj popołudniowy wyjazd z Piotrkiem połączony był z testami świeżo poskładanego rowerka. Poprzednią aluminiową ramę Kellys-a Majestic zastąpiła rama carbonowa, także tego samego producenta. Zysk wagi to prawie 500gram. Do tego nowy amortyzator (ponad 700gram lżejszy od poprzednika), korba Shimano XT, manetki XT.

Trasa: Błeszno, Galeria Jurajska, wałem nadwarciańskim, dworzec PKP Raków, Kucelin, Guardian, Kusięta, Olsztyn => postój w Leśnym. Tam spotykamy jeszcze Arka, po chwili dojeżdża Robert. Wspólne pogaduchy, a następnie spokojniutkim tempem wracamy przecipożarówką, Guardian, Kucelin, dworzec PKP, gdzie ja odbijam na Błeszno a Piotrek na Północ.

Nowy sprzęt spisuje się rewelacyjnie, amortyzator to w ogóle inna bajka z tym co było do tej pory (mimo, że ustawiony został tylko na czuja). Rama carbonowa również świetnie się spisuje.

I na koniec serdeczne podziękowania dla Piotrusia za pomoc w poskładaniu wszystkiego w całość, to już trzecia maszyna, która nie powstała by bez twojej pomocy ;)