avatar Ten blog rowerowy prowadzi kobe24la z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 19724.81 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.47 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kobe24la.bikestats.pl

Sierpień, 2012

Spacerowo

Czwartek, 30 sierpnia 2012 · dodano: 30.08.2012 | Komentarze 0

Dzisiaj wycieczka w spacerowym tempie razem z Lukasem i Ewą. Spotkanie pod Skansenem, a następnie droga przez Kucelin, Cmentarz Żydowski, Legionów, terenem do Kusiąt, Kusięta i Olsztyn.

W Olsztynie przerwa na uzupełnienie płynów w barze leśnym, gdzie dołącza do nas jeszcze Pietro1978 a następnie jeszcze dwoje znajomych. Jak zwykle kupa śmiechu.
Powrót przez Skrajnicę, rowerostradą, na Bugaju ja i Pietro odłączamy się i jedziemy w kierunku Guardiana. Na koniec jeszcze izotonik u Andrzeja i do domku.

Środa, 29 sierpnia 2012 · dodano: 29.08.2012 | Komentarze 2

Parę kilometrów po jurze w towarzystwie Zbyszko61. Trasa mocno terenowa przez Ossona, Przeprośna Górka, Mstów, Małusy, dalej asfaltem Turów i Olsztyn.
W Olsztynie odpoczynek przy izotoniku i powrót standardową trasą tj. Skrajnica, Guardian, Kucelin, Al. Pokoju, Błeszno.

Dzisiaj przejechałem w sumie ponad 4 tyś km w tym sezonie, noga wyraźnie mocniejsza w porównaniu do wczoraj, oby tak dalej ;)

Trochę terenowo

Wtorek, 28 sierpnia 2012 · dodano: 29.08.2012 | Komentarze 0

Wreszcie trochę wolnego czasu można było poświęcić na rower. Dzisiaj jazda z muzyką w uszach. Trasa: Błeszno, Skansen, Kucelin, terenem wzdłuż Warty do Guardiana, następnie w lewo terenem aż do Kusiąt. W Kusiętach kawałek asfaltem i skręt w prawo w kierunku Gór Towarnych, natępnie Olsztyn i jeszcze kawałek terenem na Lipówki.
Na Lipówkach mała przerwa połączona z obserwacją szybownika w szybowcu "Jantar", który próbował załapać się na termikę.

Widok na Olsztyn z Lipówek.

Powrót już tradycyjnie, terenem do Skrajnicy, a w Skrajnicy zamiast jechać asfaltem przeciąłem drogę i postanowiłem pojechać terenem. Dalej rowerostradą, koło Guardiana, Kucelin, Raków i Błeszno.

Czwartek, 23 sierpnia 2012 · dodano: 24.08.2012 | Komentarze 0

Parę kilometrów w towarzystwie Piotrka po Jurze.

Kategoria 2) 30 - 60 km

Kraków - trzeci raz w tym roku

Sobota, 18 sierpnia 2012 · dodano: 18.08.2012 | Komentarze 3

Ponieważ dawno nie byliśmy z Pietro1978 w Krakowie, a wszystko wskazywało na to, że wreszcie będzie ładna pogoda, to postanowiliśmy wybrać się dzisiaj. Zbiórka na Błesznie o godzinie 8 i jazda. Trasa typowo asfaltowa (z krótkim odcinkiem terenowym koło Rabsztyna) czyli: Częstochowa - Poraj - Myszków - Zawiercie - Ogrodzieniec - Klucze - Rabsztyn - Olkusz - Pieskowa Skała - Ojców i Kraków.

W Krakowie wreszcie można było trochę pozwiedzać. Najpierw Starówka następnie obiadek, a potem wizyta u smoka Wawelskiego i rundka po ścieżkach wokół Wisły z przerwą na uzupełnienie płynów.

Mimo, że noga dzisiaj średnio podawała, to trasa do Krakowa zajęła nam ok. 4,5 godziny a licznik w Krakowie pokazywał średnią 26,7/h więc nawet nieźle. Niestety późniejsze kręcenie po samym Krakowie dość mocno tą średnią obniżyło :P

Podsumowując, wreszcie w tym roku zwiedziliśmy z Piotrkiem Kraków na sucho, pogoda super. Dzięki Piotruś za towarzystwo ;)

Takie tam

Czwartek, 16 sierpnia 2012 · dodano: 16.08.2012 | Komentarze 0

Takie tam parę kilometrów w towarzystwie Pietro1978 w kierunku Olsztyna. Trasa do Olsztyna przez Al. Pokoju, Kucelin, Guardian, kawałek w stronę Kusiąt, dalej w kierunku Skrajnicy i Olsztyn. W Olsztynie chwila przerwy w barze leśnym i powrót przez Kusięta, Srocko, Legionów, Raków i Błeszno.

Środa, 15 sierpnia 2012 · dodano: 15.08.2012 | Komentarze 0

Popołudniowy szybki wypad do Olsztyna razem z Pietro1978. Trasa standardzik, czyli Północ, Zawodzie, Legionów, Srocko, Kusięta i Olsztyn. W Olsztynie dołączył jeszcze do nas Zbyszko61. Wspólna posiadówka przy izotoniku i powrót Skrajnicą, rowerostradą, Guardian, Kucelin, gdzie Piotrek odbija w kierunku Legionów, a ja razem ze Zbyszkiem w stronę Al. Pokoju.
Fajny wypad, jak zwykle w doborowym towarzystwie :)

Wisła - jazda w górach

Niedziela, 12 sierpnia 2012 · dodano: 13.08.2012 | Komentarze 2

Co tu dużo pisać, tytuł mówi sam za siebie. Wreszcie udało mi się wybrać pojeździć rowerkiem po prawdziwych górach, a nie jurajskich pagórkach. Do tego jeszcze w jakim gronie: Arektacana, Pietro1978, Zbyszko61, Faki.
Start w sobotę i oczywiście dzień wita nas ulewnym deszczem. Na miejscu w Wiśle byliśmy koło godziny 10. Wypakowanie sprzętów i zamiast jeździć (lało non stop) zrobiliśmy sobie wycieczkę na pobliską tamę. Nie tak miał wyglądać nasz wyjazd, ale mówi się trudno. Dzień upłynął nam wesoło, choć bez rowerów (aczkolwiek Pietro1978, Zbyszko61, Faki nie wytrzymali i w strugach deszczu zaliczyli podjazd na Kubalonkę).

W niedzielę wstajemy rano i wreszcie pogoda zaczyna nam sprzyjać. Szybko się ogarniamy i siadamy na rowery. Na pierwszy ogień idzie Salmopol, ok. 10km mocnego podjazdu, następnie genialny zjazd. Szkoda tylko, że nie można było się rozpędzić, bo mimo wszystko drogi były jeszcze dość mokre i bardzo śliskie. Zjeżdżamy szybko na śniadanie do naszej kwatery i śmigamy dalej.

Kolejny podjazd to Kubalonka. Tutaj początek sporo łagodniejszy niż poprzednio, dodatkowo motywacji dodają mijający nas szosowcy, tego dnia odbywały się jakieś zawody. Końcówka to już bardzo stromy podjazd, który trzeba było pokonywać na "młynku". Następnie wspaniały zjazd górskimi serpentynami aż do centrum Wisły.

W centrum Wisły odbijamy w stronę naszego ostatniego celu, a mianowicie na Równicę. I tutaj zaczyna się robić mniej kolorowo, ponieważ zaczęło padać. Cali mokrzy i ubabrani w błocie nie rezygnujemy i jedziemy dalej. W pewnym momencie w trakcie podjazdu deszcz zamienił się ulewę. Zrobiło się bardzo mokro, zimno, do tego trzeba było non stop cisnąć ponad 6 kilometrów pod bardzo stromy podjazd. Na szczęście udało się, nawet przestało padać po dotarciu na szczyt ;) Przerwa na gorącą herbatkę z cytryną i kierujemy się na dół do Wisły. Tutaj kolejny świetny zjazd, niestety ze względu na warunki pogodowe, trzeba było bardzo uważać. Dotarliśmy do centrum Wisły, gdzie odbiliśmy już w kierunku naszej kwatery (tutaj też deszcze nam nie odpuszczał).

Podsumowując, moja pierwsza jazda w górach i po tak stromych podjazdach. Na początku nie wierzyłem, że uda się pokonać te 3 podjazdy. Dopiero tutaj człowiek widzi, co to prawdziwe "górki" i nabiera szacunku do natury. Pomimo tego, że byliśmy przemoknięci i zmarznięci, to każdy był bardzo zadowolony z wypadu. Najważniejsze, że udało się zrealizować założony plan.

Dzięki wam panowie, że mogłem przejść chrzest górski (dosłowny chrzest dzięki deszczowi) właśnie w waszym towarzystwie. Wyjazd wspaniały, tak jak ekipa w której towarzystwie miałem zaszczyt jeździć. Dzięki serdeczne, Piotruś (Faki) wracaj jak najszybciej do zdrówka ;)

Szczyt Salmopolu

"Fantastyczna czwórka ;)"

Kubalonka

Na szczycie Równicy

Kategoria 3) 60 - 100km

Olsztyn ponownie

Czwartek, 9 sierpnia 2012 · dodano: 09.08.2012 | Komentarze 0

Dzisiaj identycznie jak wczoraj wypad do Olsztyna, tym razem w towarzystwie Arektacana, Zbyszko61, Piksel i Pietro1978 (który dołączył do nas w leśnym). Trasa identyczna jak wczoraj czyli Al. Pokoju, Kucelin, Legionów, terenem do Kusiąt, Kusięta i Olsztyn. Powrót Skrajnica, rowerostrada,Guardian, Kucelin i na koniec jeszcze izotonik u Andrzeja ;)
Jak zwykle świetny wyjazd w super towarzystwie.

Olsztyn

Środa, 8 sierpnia 2012 · dodano: 08.08.2012 | Komentarze 0

Popołudniowy wyjazd do Olsztyna z Pietro1978.