avatar Ten blog rowerowy prowadzi kobe24la z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 19724.81 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.47 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kobe24la.bikestats.pl

Kraków - trzeci raz w tym roku

Sobota, 18 sierpnia 2012 · dodano: 18.08.2012 | Komentarze 3

Ponieważ dawno nie byliśmy z Pietro1978 w Krakowie, a wszystko wskazywało na to, że wreszcie będzie ładna pogoda, to postanowiliśmy wybrać się dzisiaj. Zbiórka na Błesznie o godzinie 8 i jazda. Trasa typowo asfaltowa (z krótkim odcinkiem terenowym koło Rabsztyna) czyli: Częstochowa - Poraj - Myszków - Zawiercie - Ogrodzieniec - Klucze - Rabsztyn - Olkusz - Pieskowa Skała - Ojców i Kraków.

W Krakowie wreszcie można było trochę pozwiedzać. Najpierw Starówka następnie obiadek, a potem wizyta u smoka Wawelskiego i rundka po ścieżkach wokół Wisły z przerwą na uzupełnienie płynów.

Mimo, że noga dzisiaj średnio podawała, to trasa do Krakowa zajęła nam ok. 4,5 godziny a licznik w Krakowie pokazywał średnią 26,7/h więc nawet nieźle. Niestety późniejsze kręcenie po samym Krakowie dość mocno tą średnią obniżyło :P

Podsumowując, wreszcie w tym roku zwiedziliśmy z Piotrkiem Kraków na sucho, pogoda super. Dzięki Piotruś za towarzystwo ;)

poisonek
| 17:00 poniedziałek, 20 sierpnia 2012 | linkuj No to jest co raz fajniej... Niepodająca noga wykręca średnią 26,7 km/h. To już niedługo wstyd się będzie pochwalić średnią do Krakowa poniżej trójki z przodu :)))
kobe24la
| 14:42 niedziela, 19 sierpnia 2012 | linkuj Oczywiście, w wielką przyjemnością ;) Pozdro
Abovo
| 14:14 niedziela, 19 sierpnia 2012 | linkuj No...no...jak wroce, bedzie jeszcze raz!:-) buziaki:-*