avatar Ten blog rowerowy prowadzi kobe24la z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 19724.81 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.47 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kobe24la.bikestats.pl

Kwiecień, 2012

Olsztyn, Lipówki

Poniedziałek, 30 kwietnia 2012 · dodano: 02.05.2012 | Komentarze 1

Poniedziałkowe pedałowanie w towarzystwie Piotrka (Pietro1978). W Olsztynie dołączyła do nas Abovo i wspólnie pognaliśmy na Lipówki. Na miejscu przerwa na izotonika a następnie powrót przez Skrajnicę, Guardiana, Kucelin do domku. Pogoda wspaniała, praktycznie zero wiatru, jednym słowem - bajka.

Na Lipówkach ;)

Sobotni wypad

Sobota, 28 kwietnia 2012 · dodano: 29.04.2012 | Komentarze 0

Dzisiaj o 16 razem z Piotrkiem (Pietro1978) umówiliśmy się na popołudniowe testy jego nowej ramy węglowej. Zbiórka przy Jagielończykach, dołączyli jeszcze do nas Arektacana oraz Zbyszko61. Trasa Al. Pokoju, cmentarz żydowski (dawno tam nie byłem), Góra Ossona, Kusięta, następnie odbiliśmy w lewo na teren w kierunku Gór Towarnych, dalej Olsztyn i mały odpoczynek na Lipówkach.
Powrót już tradycyjnie przez Skrajnicę, Guardian (gdzie spotkaliśmy Abovo, jej syna i koleżankę). Na koniec jeszcze wizyta u Andrzeja, gdzie dołączyła do nas Abovo z ekipą oraz Markon.

Częstochowska Masa Krytyczna

Piątek, 27 kwietnia 2012 · dodano: 29.04.2012 | Komentarze 0

Udział w przejeździe Częstochowskiej Masy Krytycznej.

Kategoria 1) do 30km

Olsztyn i okolice

Czwartek, 26 kwietnia 2012 · dodano: 26.04.2012 | Komentarze 0

Po raz pierwszy w tym roku człowiek mógł zrzucić te wszystkie grube ciuchy. Pogoda zachęcała do jazdy więc razem z Piotrkiem (Pietro1978) postanowiliśmy przejechać parę kilometrów po jurajskich okolicach.
Zbiórka o 15.30 pod Galerią. Z przez Zawodzie, Legionów, następnie koło WORD-u pojechaliśmy w stronę Srocka. Przed Srockiem odbiliśmy w prawo na teren, następnie w Kusiętach asfaltowo do Skrajnicy, tam terenem do dawnej knajpki u Kota. Krótki postój na uzupełnienie płynów i powrót pomarańczowym szlakiem rowerowym aż dojechaliśmy do Słowika. Dalej wzdłuż trasy do Al. Pokoju, gdzie każdy z nas rozjechał się w swoją stronę.

Kraków

Sobota, 21 kwietnia 2012 · dodano: 22.04.2012 | Komentarze 2

Po raz drugi w tym roku Kraków zdobyty. Na zbiórce stawili się Pietro1978, Faki, Arektacana, Outsider, Zbyszko61 i ja. Trasa typowo asfaltowa z małym odcinkiem w terenie koło Rabsztyna: Częstochowa - Poraj - Myszków - Zawiercie - Ogrodzieniec - Klucze - Rabsztyn - Olkusz - Pieskowa Skała - Ojców i Kraków.
Tempo jak dla mnie dość przyzwoite, do Ogrodzieńca licznik pokazywał średnią 27km/h. Później trochę podjazdów i od Ojcowa do samego Krakowa ulewny deszcz. W Krakowie przerwa na obiadek a następnie dojazd do Płaszowa na pociąg. I tutaj totalne zaskoczenie, nie dość, że pociąg odjeżdżał z innego peronu niż to zwykle bywało, to dodatkowo kilka minut wcześniej niż podaje rozkład :/ Mało brakowało a do Częstochowy trzeba by wracać rowerami.
Podsumowując, świetna wycieczka z przygodami, w świetnym towarzystwie. Dzięki wielkie Panowie ;)

Popołudniowy spontan

Środa, 18 kwietnia 2012 · dodano: 19.04.2012 | Komentarze 0

Dzisiaj na szybko o 17 razem z Pietro1978 wyjazd w kierunku Olsztyna. Trasa Północ, Warszawska, Zawodzie, Mirów, Srocko, Kusięta i Olsztyn. W Olsztynie przy placu spotykamy Sebiqa, krótki postój na izotonik w dawnej knajpce u Kota i powrót. Trasa już typowo asfaltowa przez Skrajnicę, Guardian, Kucelin i Al. Pokoju. Ogólnie ciepło, tylko ten południowo-wschodni wiatr mocno utrudniał jazdę.

Popołudniowe pedałowanie

Wtorek, 17 kwietnia 2012 · dodano: 18.04.2012 | Komentarze 0

Takie tam pedałowanie po okolicach Olsztyna z kolegą Damianem. 70% terenu, niestety głównie błota ;/

Złoty Potok

Wtorek, 10 kwietnia 2012 · dodano: 10.04.2012 | Komentarze 0

Święta, święta i po świętach:) Trzeba było więc zrzucić trochę brzucha po świątecznych obżarstwach. Ustawka o 14.50 z Piotrkiem (Pietro1978) pod Galerią.
Oczywiście jeszcze dobrze nie wyjechałem z domu a już złapałem kapcia :/ Dojechałem z małym opóźnieniem pod Galerię, skąd obraliśmy kierunek na Olsztyn. Trasa już standardowo, Zawodzie, koło stadionu CKM Włókniarz, dalej Kucelin, Guardian, rowerostrada, Skrajnica i Olsztyn. W Olsztynie zaopatrzyliśmy się w izotoniki i planowaliśmy mały postój w okolicy Zrębic. Jednak na planach się skończyło ;) Ponieważ pogoda była wyśmienita a godzina wczesna postanowiliśmy wydłużyć nieco przejazd i pognaliśmy terenem do Złotego Potoku ;) W Złotym mały postój przy zalewie z przerwą na izotonik a następnie powrót do domku. Na początku teren, dalej już asfaltowo do samego Olsztyna.
W Olsztynie zawitaliśmy jeszcze do Kota, gdzie spotkaliśmy Arka (Arektacana). Następnie razem w trójkę pojechaliśmy przez Skrajnicę, rowerostradą, Guardian, Al. Pokoju i przy "okrąglaku" każdy pojechał w swoją stronę do domu.
Podsumowując, jak na popołudniową przejażdżkę dystans wyszedł całkiem, całkiem, cieplutko i słonecznie, gdyby tylko nie ten wiatr :)

Kategoria 3) 60 - 100km

Olsztyn

Środa, 4 kwietnia 2012 · dodano: 05.04.2012 | Komentarze 0

Po niedzielnym wypadzie do Krakowa trzeba było wreszcie rozruszać kości. Ponieważ pogoda była rewelacyjna razem z Pietro1978 i Sebiqiem postanowiliśmy trochę popedałować.
Zbiórka pod Galerią, a na miejscu dołączyli do nas jeszcze Mr Dry i Michaill. Wyruszyliśmy w kierunku Olsztyna. Trasa Zawodzie, Legionów, Srocko, Kusięta i Olsztyn. W Olsztynie postanowiliśmy odwiedzić otwartą po remoncie knajpkę u Kota. Uzupełniliśmy płyny i już mieliśmy wyjeżdżać, gdy nadjechał Jurczyk. Zamiast pedałować dalej postanowiliśmy dotrzymać mu towarzystwa. Później dołączyli do nas jeszcze STi, Edytka i Arektacana.
Powrót już wspólnie, standardowo przez Skrajnicę, rowerostradą, koło Guardiana, Al. Pokoju i na koniec jeszcze krótka wizyta u Andrzeja na rozchodniaczka :)
Podsumowując, super wypadzik w super towarzystwie. Serdeczne dzięki wszystkim;)

Rocznica śmierci Ojca Świętego

Poniedziałek, 2 kwietnia 2012 · dodano: 02.04.2012 | Komentarze 0

Dzisiaj wieczorem wraz z kilkoma innymi osobami forum wybraliśmy się pod Jasną Górę zapalić znicz w siódmą rocznicę śmierci Ojca Świętego.