avatar Ten blog rowerowy prowadzi kobe24la z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 19724.81 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.47 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kobe24la.bikestats.pl

Październik, 2013

Olsztyn

Sobota, 26 października 2013 · dodano: 26.10.2013 | Komentarze 0

Wypad do Olsztyna w towarzystwie Piotrka i Wojtka. W pierwszą stronę trasa typowo asfaltowa z Dworca PKP Raków, przez Guardian, Kusięta, Turów, Olsztyn. W Olsztynie oczywiście postój w Leśnym.
Powrót przeciwpożarówką, niebieskim szlakiem do rowerostrady, Guardian, Raków PKP, gdzie odłączam się od ekipy, Al. Pokoju, Błeszno.
Dzięki Panowie za towarzystwo i do następnego razu. Pozdro :)

92 Częstochowska Masa Krytyczna

Piątek, 25 października 2013 · dodano: 26.10.2013 | Komentarze 0

Udział w 92 Częstochowskiej Masie Krytycznej, a po Masie spotkanie z bracią rowerową ;)

Kategoria 1) do 30km

Standardowo

Wtorek, 22 października 2013 · dodano: 22.10.2013 | Komentarze 0

Pogoda rozpieszcza w tym miesiącu, aż żal nie wykorzystać takiego dnia na jazdę rowerem. Telefon do Piotrka i umówieni jesteśmy na godzinę 16 koło Skansenu. Pojechaliśmy przez Kucelin, Kirkut, Koksownia, terenowo przez Ossono, następnie czerwonym szlakiem do Kusiąt, dalej przez Turów i do Olsztyna.
W Olsztynie mały postój, w trakcie którego dołącza do nas Arek. Chwila odpoczynku i ruszamy we trójkę. Powrót dość żwawym tempem. Kawałek asfaltem w kierunku Biskupic, następnie odbijamy na przeciwpożarówkę, niebieskim szlakiem, Guardian, Dworzec PKP Raków, Aleja Pokoju i Błeszno.
Pogoda dzisiaj dopisała, powiem szczerze, że nie spodziewałem się, że w tym roku będzie mi jeszcze dane jeździć na krótko.

Przed obiadkiem

Niedziela, 20 października 2013 · dodano: 20.10.2013 | Komentarze 0

Dzisiaj trzeba było trochę pobrudzić rower w terenie :) Miały być odwiedziny Złotego Potoku, ale czas nie pozwolił. Były za to odwiedziny okolic Mstowa, w tym trasy, którą bardzo lubię jeździć, a nie miałem jeszcze okazji w tym roku przejechać.
Ustawka na Legionów z Piotrkiem (Piotrek78) i jazda. Najpierw kawałeczek asfaltowo, żeby dojechać do Ossona, dalej już terenem przez Ossona, Przeprośna Górka, następnie polnymi drogami wyjeżdżamy koło cmentarza w Mstowie, koło "stodół", terenowo to Turowa. Po drodze zawitaliśmy do pobliskiego sadu sprawdzić czy jeszcze zostały jakieś jabłka. Mieliśmy szczęście, kilka jabłuszek na nas czekało ;) W Turowie nie odbijamy jak zawsze na asfalt w kierunku Olsztyna, tylko kierujemy się kawałek terenem do Zrębic. W Zrębicach odbijamy terenowo do Sokolich Gór, tam szlakiem aż do Leśnego.
W Leśnym przerwa na uzupełnienie płynów, na miejscu spotykamy Voita oraz masę szosowców.
Powrót przeciwpożarówką, Guardian, Kucelin, Raków PKP, gdzie odłączam się od Piotrka i Wojtka i kieruje się na Błeszno.
Pogoda dzisiaj dopisała, słońce, ciepło, nawet wiatr większość trasy mieliśmy w plecy, co nie zdarza się często :)
Dzięki Panowie za wyśmienite towarzystwo. Pozdro

Podjazd na Przeprośną Góre.

Podjazd we Mstówie.

Nawet grucha załapała się na fotke.

Pętelka

Sobota, 19 października 2013 · dodano: 19.10.2013 | Komentarze 0

Parę kilometrów przez Kucelin, Guardian, drogą przecipożarową, koło Leśnego, terenem do Skrajnicy, Skrajnica, rowerostrada, Guardian, Raków PKP, Błeszno.

Ruiny zamku w Olsztynie

Takie tam

Piątek, 11 października 2013 · dodano: 12.10.2013 | Komentarze 0

Ponieważ dzisiaj do pracy miałem na rano, święto normalnie, po południu trzeba było troszkę pojeździć. Na osiedle przyjechał po mnie Piotrek i razem ruszyliśmy tradycyjnie do Olsztyna. Trasa jak zwykle Raków PKP, Guardian, Kusięta, Turów i mały postój w Leśnym, do którego miał dojechać Piter, niestety nie dojechał :). Dojechał za to Robert, który wracał z grzybobrania.
Powrót terenowo do Skrajnicy, rowerostradą, Guardian, Dworzec PKP Raków, wałem nadwarciańskim, Galeria, gdzie odłącza się od nas Robert, a ja jeszcze z Piotrkiem jadę na Północ.

Popołudniówka

Wtorek, 1 października 2013 · dodano: 01.10.2013 | Komentarze 0

Po długiej ponad 5 tygodniowej przerwie wreszcie jakieś kilometry. Zbiórka przy dworcu PKP Raków i wspólne kręcenie w towarzystwie Piotrka. Spokojnym tempem przez Kucelin, Guardian, Kusięta, Turów, Olsztyn. W Olsztynie tradycyjnie postój w Leśnym, gorąca herbatka i coś na ząb. Powrót przeciwpożarówką, Guardian, Kucelin, Raków PKP, gdzie każdy pojechał w swoją stronę do domku.
Po tak długiej przerwie radocha z jazdy ogromna, nawet zimno i wiatr prosto w pysk nie potrafiły zepsuć dzisiejszego dobrego nastroju.
Cóż praca i inne zajęcia nie pozwalają ostatnio jeździć tyle ile by się chciało, baa ostatnio to wcale nie jeździłem.

I wreszcie jakieś zdjęcie poskładanego w połowie sierpnia sprzęta :)