avatar Ten blog rowerowy prowadzi kobe24la z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 19724.81 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.47 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kobe24la.bikestats.pl

Lipiec, 2012

Złoty Potok

Wtorek, 31 lipca 2012 · dodano: 31.07.2012 | Komentarze 0

Szybki asfaltowy wypadzik w towarzystwie Pietro1978 do Złotego Potoku przez Legionów, Srocko, Brzyszów, Małusy Wielkie, Kobyłczyce, Żuraw, Julianka, Janów, Złoty Potok. Na miejscu przerwa na izotonik oraz pysznego pstrąga ;)
Powrót również asfaltem przed Siedlec, Krasawe, Zrębice, Olsztyn, koło Kusiąt (gdzie spotkaliśmy Rolanda), następnie Guardian, Kucelin i na Rondzie Regana Piotrek z Rolandem odbijają na Zawodzie, a ja na Błeszno.

Wreszcie pogoda dopisała, temperatura idealna, do Złotego Potoku tylko lekki wiaterek. I najważniejsze kondycyjnie dzisiaj było o wiele lepiej niż na poprzednim wypadzie.
Podsumowując miesiąc lipiec, choć zaczął się słabo pod względem przejechanych kilometrów, to zakończyłem go z dystansem ponad 819km (znów niewiele brakło do tysiąca).

Kategoria 3) 60 - 100km

Popołudniowa masakra

Sobota, 28 lipca 2012 · dodano: 29.07.2012 | Komentarze 4

Dzisiaj dla odmiany trochę terenowo. Najpierw zbiórka u Pietro1978 następnie trasa przez Legionów, Ossona, Przeprośna Górka, Mstów, Małusy, Turów i Olsztyn.

Oczywiście, ponieważ dawno nie złapałem gumy musiałem to nadrobić z nawiązką. I tak dzisiaj złapałem dwie gumy na odcinku 30m !!!. Najpierw przeciąłem dętkę od kamienia, następnie najechałem na kolec z jakiegoś zasranego krzaka. Oczywiście dętka w zapasie tylko jedna, na szczęście miałem łatki. Od tej pory zacznę chyba wozić ze 4 zapasy, bo jak widać, nawet dwa to mało :/ W każdym razie cała ta sytuacja sprawiła, że już odechciało mi się w ogóle pedałować, na dodatek ten pieprzony upał, argh.

Jakoś dowlekłem się do Olsztyna, gdzie w leśnym doszedłem do siebie po zimnym izotoniku. Powrót przez Skrajnicę, rowerostradą, Guardian, Kucelin, gdzie rozjechaliśmy się do domów.

Podsumowując, dawno nie miałem tak pechowego dnia. Ostatnio pogoda zostawia wiele do życzenia, albo leje jak diabli, albo strasznie gorąco. W dodatku to już drugi wyjazd, podczas którego mój organizm nie chce pracować tak jakbym tego chciał :(
Sorki Piotruś, że się tak dzisiaj wlokłem, obiecuję poprawę ;-)

Podjazd pod Ossona

Chwila przed złapaniem dwóch kapci :/

Poranne kilometry plus Masa Krytyczna

Piątek, 27 lipca 2012 · dodano: 28.07.2012 | Komentarze 0

Ponieważ w czwartek pogoda nie rozpieszczała, trzeba było nadrobić stracony dzień w piątek. Nauczony, że ostatnio po południu pada, a poza tym dzisiaj jest Masa, postanowiliśmy razem z Pietro1978 pojeździć rano.
Zbiórka o 9 na Słowiku i jazda. Trasa - Słowik, Poczesna, Poraj (mały postój), Choroń, Biskupice i Olsztyn. W Olsztynie tradycyjnie uzupełnienie płynów w leśny i powrót przez Kusięta, Guardian, Kucelin, obok zakładu SITA, gdzie rozjechaliśmy się do domów.

Przerwa w leśnym ;)

Po południu jak w każdy ostatni piątek miesiąca udział w Częstochowskiej Masie Krytycznej.

Kategoria 3) 60 - 100km

Miastowo

Czwartek, 26 lipca 2012 · dodano: 28.07.2012 | Komentarze 0

Załatwianie spraw na mieście.

Kategoria 1) do 30km

Przejażdżka na Lipówki

Wtorek, 24 lipca 2012 · dodano: 24.07.2012 | Komentarze 0

Co tu dużo pisać, kolejny wypad w doborowym towarzystwie. Najpierw podjechałem po Pietro78, potem krótka wizyta w Nartyrowery na Wolności i wreszcie zbiórka o 16.20 pod skansenem, gdzie czekali już Zbyszko61 i Szczepan. Trasa przez Kucelin, terenem wzdłuż Warty, Guardian, następnie odbiliśmy w lewo w teren, gdzie dojechaliśmy do Kusiąt, w Kusiętach na pierwszym podjeździe terenem w prawo mały podjazd i byliśmy już w Olsztynie. Każdy zaopatrzył się w niezbędne płyny i pojechaliśmy na Lipówki, gdzie dołączył jeszcze do nas Arektacana.

Trochę posiedzieliśmy, pogadaliśmy, jak zwykle mnóstwo śmiechu, nie może być inaczej w takim towarzystwie. Powrót przez Skrajnicę, rowerostradą, Guardian, Kucelin i Al. Pokoju, gdzie każdy pojechał już w swoją stronę do domku.

Wreszcie sprzęt doczekał się fotki ;)

Podsumowując, jazda w tak zacnym gronie, to zaszczyt. Oby takich wypadów jak najwięcej, dzięki panowie ;)

Mirów-Bobolice

Niedziela, 22 lipca 2012 · dodano: 22.07.2012 | Komentarze 1

Dzisiaj wyjazd do Mirowa-Bobolic w świetnym gronie - Arektacana, Blabla, Faki, Pietro1978, Piter, ja i jeszcze czworo uczestników, z którymi pierwszy raz miałem przyjemność pedałować. Trasa typowo asfaltowo, gdyż założenie było takie aby wrócić na obiadek ;) Zbiórka pod Jagielończykami, a trasa prowadziła przez Skrajnicę, Olsztyn, Biskupice, Przybynów, Wysoka Lelowska, Żarki, Niegowa, Mirów i Bobolice.

W Bobolicach mały odpoczynek, żeby zregenerować siły i uzupełnić płyny. Powrót troszkę inną trasą: Mirów, Niegowa, Postaszowice, Gorzków Nowy, Złoty Potok, Siedlec, Krasawa, Zrębice i Olsztyn. W Olsztynie zajechaliśmy jeszcze do baru leśnego, gdzie już standardowo w niedzielę przed obiadem aż roi się od kolaży. Szybkie uzupełnienie płynów i jedziemy dalej. Tym razem nie przez Skrajnicę, a przez Kusięta, Guardian, Kucelin, gdzie razem z Pietro1978 odłączyliśmy się od ekipy i udaliśmy się w kierunku Legionów, Galeria Jurajska. Tam już każdy z nas pojechał w swoją stronę.

Podsumowując, pogoda dzisiaj dopisała, jazda w doborowym towarzystwie w dość przyzwoitym tempie. Gdyby tylko trochę wiatr nie dokuczał, to było by idealnie ;)

Popołudniówka

Środa, 18 lipca 2012 · dodano: 19.07.2012 | Komentarze 0

Dzisiaj krótki, ale za to w przyjemnym tempie wypad do Olsztyna razem z Arektacana. Trasa: Skansen, Kucelin, Huta, Legionów, Srocko, Kusięta i Olsztyn. W Olsztynie jak zwykle przerwa na uzupełnienie płynów w barze leśnym, gdzie spotkaliśmy Pana Marka Cieślaka, trenera żużlowców. W między czasie dołączyli do nas Mr Dry i Edytka.
Powrót we czwórkę, przez Skrajnicę, rowerostradę, Guardian, Kucelin, Al. Pokoju, gdzie razem z Arektacana odłączyliśmy się i pojechaliśmy jeszcze do Andrzeja na rozchodniaczka ;)

Takie tam

Poniedziałek, 16 lipca 2012 · dodano: 16.07.2012 | Komentarze 0

Dzisiaj parę kilometrów na rozruszanie nóg po wczorajszej Peta Orbicie w towarzystwie Arektacana i Pietro1978. Trasa typowo asfalotwa, przez Legionów, Srocko, Kusięta i Olsztyn. Powrót Olsztyn, Skrajnica, rowerostrada, Guardian, Kucelin i na zakończenie krótka posiadówka u Andrzeja.

Peta Orbita

Niedziela, 15 lipca 2012 · dodano: 15.07.2012 | Komentarze 6

Udział w Peta Orbicie, niestety niezbyt udany, przejechane tylko 105km plus powrót do Częstochowy, w sumie prawie 185km. Ale są też pozytywy, po raz pierwszy udało mi się pokonać dystans ponad 100km ze średnią prawie 30km/h. Dzisiaj też minął 3 tysiąc przejechanych kilometrów w tym sezonie :)
Podziękowania też dla Piotrka (Pietro1978) za super towarzystwo na Orbicie, dzięki Piotruś ;)