avatar Ten blog rowerowy prowadzi kobe24la z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 19724.81 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.47 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kobe24la.bikestats.pl

Przed rosołkiem w super towarzystwie :)

Niedziela, 25 listopada 2012 · dodano: 25.11.2012 | Komentarze 1

Do południowa wycieczka bardzo spokojnym tempem do Olsztyna w towarzystwie Pietro1978, Arektacana oraz Fakiego. Wyjazd od Jagielończyków, przez Kucelin, Guardian, Kusięta, gdzie przy przejeździe kolejowym odbiliśmy w lewo na Turów i wreszcie Olsztyn - bar leśny.

Przed Olsztynem

Jak to bywa w niedzielę, dzisiaj mnóstwo szosowców w barze, spotkaliśmy również Voit-a, nie czuć w ogóle, że to końcówka listopada. Oczywiście przy grzańcu pogaduchy i pełno śmiechu, nie mogło być inaczej. W trakcie posiadówki dołączył jeszcze Magnum.

Przed barem leśnym, od lewej ja, Piotrek, Arek.

Piotrek, Piotrek, Arek ;)

Wracaliśmy już wspólnie przez Kusiętą, Guardian, Kucelin, dworzec PKP Raków, gdzie wszyscy rozjechaliśmy się w swoje strony do domciu.
Pogoda dzisiaj dopisała, po raz pierwszy od wypadu do Wisły mieliśmy również okazję popedałować wspólnie z Piotrkiem (Faki). Towarzystwo super, czego chcieć więcej. Pozdro