avatar Ten blog rowerowy prowadzi kobe24la z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 19724.81 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.47 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kobe24la.bikestats.pl

Popołudniówka

Środa, 31 października 2012 · dodano: 31.10.2012 | Komentarze 3

Dzisiaj wreszcie po 2,5 tygodniowej przerwie spowodowanej chorobą oraz brakiem czasu (nie licząc Masy Krytycznej) udało mi się usiąść na ukochany rowerek i razem z Piotrkiem wykręcić parę kilometrów do Olsztyna.
Trasa dojazd do Galerii z Błeszna, następnie już razem z Pietro1978 wałem wzdłuż Warty, dworzec PKP Raków, Kucelin, Guardian, dalej w lewo w stronę Kusiąt, następnie w prawo asfaltem do Skrajnicy, Skrajnica i Olsztyn. W Olsztynie jak zwykle posiadóweczka w leśnym przy grzanym izotoniku i świętowanie Piotrka urodzin ;)
Powrót normalnie terenem do Skrajnicy, następnie koło stacji zamiast jechać rowerostradą pojechaliśmy prosto w stronę Kusiąt. Niestety był to duży błąd, który o mało nie przepłaciliśmy życiem. W połowie drogi Piotrek jadąc ok 10 metrów przede mną w pewnym momencie ostro zaczął hamować i odbił szybko na pobocze. Dopiero gdy zjechał z asfaltu zauważyłem, że prosto na mnie zmierza rozpędzony skurwiel w Porsche, który wyprzedzał na trzeciego jadące przepisowo pojazdy i tym sposobem znalazł się na naszym pasie. W ostatniej chwili ledwo udało nam się uciec na pobocze. Sekunda, może dwie i znaleźlibyśmy się na masce pojebańca.
Niestety widać, że nawet komplet dobrego oświetlenia na rowerze, odblasków na ubraniach, butach, kasku nie gwarantuje bezpieczeństwa na drodze, gdy jeżdżą po niej takie szajbusy w wypasionych brykach. Trzeba mieć oczy na około głowy.
Dalej dotarliśmy już bez przygód do domów. Oj mogło być dzisiaj ciepło :/

Dzisiaj też przekroczyłem 5 tysięcy kilometrów przejechanych w tym sezonie, nawet nie myślałem, że tyle się tego uzbiera :)

PS. Piotruś, jeszcze raz WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO Z OKAZJI URODZIN, STO LAT !!!