avatar Ten blog rowerowy prowadzi kobe24la z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 19724.81 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.47 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kobe24la.bikestats.pl

A miało być spokojnym tempem :)

Poniedziałek, 15 października 2012 · dodano: 15.10.2012 | Komentarze 1

Miała to być spokojna wycieczka do Olsztyna "spokojnym" tempem. Ale jazda rowerem MTB z prędkościami 40-50km/h nie jest chyba normalna? Do tego z wiatrem w pysk. Z drugiej strony to już powinienem się przyzwyczaić, że z taką zacną ekpią nigdy nie ma spokojnej jazdy, hahaha.

Dzisiaj rano telefon od Piotrka (Pietro1978) i ustawka na godzinę 15 standardowo pod Galerią Jurajską. Następnie we dwójkę podjechaliśmy jeszcze po Zbyszka (Zbyszko61), który miał czekać na nas pod Skansenem. Trasa miała być identyczna jak wczoraj, tylko pokonywaliśmy ją od tyłu. Jadąc już do Olsztyna wszyscy przyciskali mocno na pedały. Tak to jest jak jeden zacznie wyrywać się do przodu, to reszta goni i tym sposobem robi się jazda "spokojnym" tempem.

W Olsztynie oczywiście posiadóweczka w leśnym, na słonku. Dzisiaj oprócz nas nie było żadnego kolarza. W końcu przyszedł czas na powrót, gdzie Piotruś zadeklarował się, że choćby nie wiem co, jedziemy spokojnie. Tiaaa no i pojechaliśmy, z początku było w miarę przyzwoicie, później teren nas mocno spowolnił, ale jak tylko dojechaliśmy do asfaltów w Srocku zaczęło się od nowa. Tyle, że tym razem było pod wiatr i częściowo pod górę. Jechaliśmy tak spokojnie, że w pewnym momencie licznik pokazał mi wartość dwucyfrową, która zaczynała się cyfrą "pięć". Czyli baaaaardzo spokojne tempo.

Także podsumowując dzisiejszy wyjazd był baaaaardzo spokojny ;) Wyjątkowo ciepło, tylko trochę przeszkadzał wiatr, szczególnie przy powrocie. Dzięki Panowie za super towarzystwo, oby więcej takich "wolnych" wycieczek.
PS. Chyba muszę się przesiąść na szose jak tak dalej pójdzie :D