avatar Ten blog rowerowy prowadzi kobe24la z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 19724.81 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.47 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kobe24la.bikestats.pl

Standard

Sobota, 6 października 2012 · dodano: 06.10.2012 | Komentarze 0

Dzisiaj wreszcie po tygodniowej przerwie udało się wykręcić parę kilometrów. Najpierw podjechałem na Północ po Piotrka (Pietro1978) a następnie we dwójkę udaliśmy się pod Skansen gdzie miał na nas czekać Zbyszek (Zbyszko61).
Trasa jaką pojechaliśmy, to już standard, czyli Skansen, Kucelin, następnie terenem wzdłuż Warty, koło Guardiana, dalej terenem do Kusiąt, Kusięta i leśny w Olsztynie.

Niestety jesień widać już bardzo wyraźnie, bo bikerów dzisiaj było jak na lekarstwo :( Powrót również już tradycyjny terenem do Skrajnicy, Skrajnicę (gdzie położono dość spory kawałek nowego asfaltu), rowerostrada, Guardian, Kucelin, dworzec PKP na Rakowie, gdzie odłączył się od nas Piotrek.

Pogoda dzisiaj dopisała, gdyby tylko nie ten huragan, który tak mocno wiał. Momentami dosłownie zrzucał z roweru. Poza tym fajnie cieplutko, słonecznie.