avatar Ten blog rowerowy prowadzi kobe24la z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 19724.81 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.47 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kobe24la.bikestats.pl

Częstochowa - Ojców - Częstochowa

Niedziela, 24 czerwca 2012 · dodano: 24.06.2012 | Komentarze 1

Nie ma się tutaj co rozpisywać. Dzisiaj razem z Pietro1978 postanowiliśmy sobie zrobić małą próbę przed Peta Orbitą. Ponieważ od dłuższego czasu chodziła za nami jazda do Ojcowa i z powrotem, dlatego też tam się dzisiaj wybraliśmy. Zbiórka o 7.00 i jazda.
Trasa identyczna jak do Krakowa czyli: Częstochowa - Poraj - Myszków - Zawiercie - Ogrodzieniec - Klucze - Rabsztyn - Olkusz - Pieskowa Skała - Ojców. W Ojcowie przerwa na zdjęcia i jakiś obiadek.
Powrót tą samą trasą, niestety już nie było tak kolorowo, szczególnie na podjeździe do Ogrodzieńca, gdzie miałem chwilę kryzysu, ale krótki odpoczynek i siły powróciły.
Podsumowując, wypad bardzo udany, pobita życiówka (do tej pory 167km), ładna pogoda, wiatr nie dokuczał. Jak się okazało po powrocie do domu, to do Ojcowa jechaliśmy wolniejszym tempem niż wracaliśmy. Pewnie dlatego, że nie chcieliśmy się za bardzo zmęczyć aby były siły na powrót.
I na koniec serdeczne podziękowania Piotrkowi (Pietro1978) za super towarzystwo.