avatar Ten blog rowerowy prowadzi kobe24la z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 19724.81 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.47 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kobe24la.bikestats.pl

Mirów-Bobolice i pierwszy dość poważny wypadek

Sobota, 16 czerwca 2012 · dodano: 16.06.2012 | Komentarze 13

A miało być tak pięknie...cieplutko, słoneczko na dworze, aż żal było nie wykorzystać takiej pogody. Zbiórko o 8.00 z Pietro1978 standardowo przed Galerią Jurajską i szybka decyzja, jedziemy do Mirowa-Bobolic. Postanowiliśmy, że pojedziemy czysto asfaltową trasą, czyli Słowik, Poraj, Masłońskie, Przybynów, Wysoka Lelowska, Żarki, Jaworznik, Kotowice, Mirów i Bobolice. Po drodze sporo wiatru prost w twarz. Pod zamkami mała sesja zdjęciowa:

Tutaj jeszcze cali :(

Odpoczęliśmy parę minut przy zimnym izotoniku w pobliskiej restauracji i postanowiliśmy wracać z powrotem tą samą trasą. Pomimo, że noga dzisiaj nie chciała za bardzo podawać to jechało się dość dobrze (trochę wiatru w plecy). No i wszystko się zapowiadało super, gdyby nie jeden SKURWIEL (przepraszam za słownictwo, ale inaczej takiego gnoja nie można nazwać), który uważał, że jestem panem ulic.
Na wysokości Przybynowa jechaliśmy razem z Pietro1978 obok siebie, ponieważ nie było praktycznie ruchu, droga w miarę szeroka, spokojnie każdy mógł nas wyminąć. I w pewnej chwili za naszymi plecami słyszymy klakson jakiegoś niecierpliwego kierowcy, a dosłownie po ułamku sekundy owy kierowca wyprzedza nas jednocześnie po wyminięciu zajeżdżając nam drogę. Gdyby nie to, że Piotrek odbił na prawo, prawdopodobnie został by uderzony bokiem auta. Oczywiście co się stało dalej można było się domyśleć. Piotrek przykleił się do mnie, dodatkowo kierownice się skleiły i dzwon. To był moment, pamiętam tylko, że zrobiłem fikołka z rowerem upadłem na Piotrka i jego rower, a potem oboje przejechaliśmy po asfalcie kilka metrów. Przez chwilę, nie mogliśmy się pozbierać z asfaltu, oczywiście pan kierowca uciekł z miejsca wypadku, a nam niestety nie udało się zapamiętać numerów rejestracyjnych, bo lecąc na asfalt każdy z nas próbował się wybronić się jakoś z upadku. Szczęście w nieszczęściu ktoś tam dzisiaj u góry chyba nad nami czuwał, bo bilans katastrofy zakończył się kilkoma poważniejszymi obcierkami, sporą liczbą siniaków w tym poobijanymi obojczykami, zniszczonym kaskiem Piotrka (który prawdopodobnie uratował mu życie)pokrzywioną klamką hamulca i kilkoma ryskami na rowerach.
Dzięki uprzejmości pobliskiego mieszkańca ulicy wstępnie opatrzyliśmy rany i poobdzierani i obolali ruszyliśmy dalej.

Mój obojczyk, który dopiero w domu mocno spuchł.

Obdarty i mocno stłuczony piszczel.

Obojczyk Piotrka.
I jeszcze wiele drobniejszych stłuczeń i obcierek. I na koniec BOHATER, który uratował prawdopodobnie życie Piotrkowi.

Uderzenie było tak silne, że skorupa kasku dosłownie popękała na drobne kawałki.

I na koniec mój apel!!!
PAMIĘTAJCIE, JEŹDZIJCIE ZAWSZE W KASKU, BEZ WZGLĘDU NA TO CZY JEDZIEMY ROWEREM ZA RÓG PO BUŁKI DO SKLEPU CZY TEŻ WYBIERAMY SIĘ W DŁUŻSZĄ WYPRAWĘ (choć przyznam, że sam do niedawna jeździłem bez, ale dzisiejszy wypadek utwierdził mnie w przekonaniu, że ten niby kawałek laminatu i styropianu może uratować nam życie, które jest bezcenne).

Poobijani dotarliśmy do domów, gdzie trzeba było opatrzeć rany.

kobe24la
| 13:34 niedziela, 17 czerwca 2012 | linkuj No niestety, byli, są i będą na tym świecie ludzie bez wyobraźni.
Dziękuje wszystkim w imieniu swoim i Piotrka za dobre słowo. Pozdrawiam
PRZEMO2
| 12:38 niedziela, 17 czerwca 2012 | linkuj takich sku... to powinni rozszczeliwac kiedyś kuta... kogoś zabije
nemoo
| 00:40 niedziela, 17 czerwca 2012 | linkuj to jakaś plaga.. dziś podobnie miałem za kamykiem tyle ze jechałem około 0.5 metra od krawędzi wymijając dziury.. gosć zajechał i się drze żebym poboczem jechał... pytam gdzie on tu pobocze widzi ? a on wyjmuje bejzbola i na mnie ...ale umłkem w pola...z pięć minut czekałem czy się na mnie potem gdzie nie czaji........no nic zdrowiejta chłopaki.
darsji
| 20:50 sobota, 16 czerwca 2012 | linkuj niestey debili na drodze nie brakuje cale szczescie za wam nic powaznego sie nie stalo.A ten pajac pewnie predzej czy pozniej dostanie za swoje
pietro78
| 19:37 sobota, 16 czerwca 2012 | linkuj To chyba kara za to co napisałem dwa dni temu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
poisonek
| 18:58 sobota, 16 czerwca 2012 | linkuj Rzadko to robię na forum publicznym, ale co tam....

CHUJ CI W DUPĘ PIERDOLONY MORDERCO!!! TRAFISZ KIEDYŚ NA GORSZEGO SKURWYSYNA OD SIEBIE, KTÓRY WPIERDOLI CIĘ DO ROWU RAZEM Z TWOJĄ WYSZPACHLOWANĄ PUSZKĄ!!!

A Wam chłopaki życzę dalej takiego szczęścia w nieszczęściach jak dziś. Nie dalej opatrzność czuwa nad wami.
voit
| 17:36 sobota, 16 czerwca 2012 | linkuj Normalnie włos się jeży na głowie. Dobrze, że jesteście cali. A ten frajerzyna co Wam taki numer wywinął pewnie leczy kompleksy w taki sposób. Wiem że nie kojarzycie szczegółów z jego auta, ale sam fakt na policję chyba zgłosiliście.
anwi
| 17:25 sobota, 16 czerwca 2012 | linkuj Przed agresywnym chamem nie ustrzeże żadna ostrożność. Dobrze, że nic gorszego się nie stało. Pozdrawiam!
pietro78
| 17:21 sobota, 16 czerwca 2012 | linkuj WIELKIE DZIĘKI KOLEGO ZA WSZYSTKO
SERDECZNIE POZDRAWIAM
kobe24la
| 17:19 sobota, 16 czerwca 2012 | linkuj No niestety, to była taka chwila, że patrzyłem tylko jak upaść, żeby jak najmniejszą krzywdę sobie wyrządzić.
Co do jazdy w parach, to teraz jest swego rodzaju nauczka. Pomimo tego, że obecnie przepisy zezwalają na jazdę w parach (o ile taka jazda nie utrudnia poruszania się innym pojazdom, a w tym przypadku droga była praktycznie cały czas pusta i w miarę szeroka), trzeba mieć się non stop na baczności.
Tymoteuszka
| 17:04 sobota, 16 czerwca 2012 | linkuj Ałć. Się narobiło.
Szybkiego powrotu do zdrowia Wam życzę.
Ja też mam do wszystkich apel:
nie jeździjcie nigdy w parach, błagam. Nie ważne czy jest szeroko i gładko, bo nie ma ruchu, nigdy tego róbcie!!!
Nie przedzisz co czycha za rogiem za Tobą czy też przed.
piter
| 16:59 sobota, 16 czerwca 2012 | linkuj Krucze-szkoda,że nie pamiętacie marki,koloru-chociażby z dwóch literek...najważniejsze,że faktycznie ruch był mały bo z opisu to masakra.
Się kursować musicie!
anwi
| 15:37 sobota, 16 czerwca 2012 | linkuj Niepokojący wpis. Mam nadzieję, że jednak nic bardzo złego się nie stało. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia.