avatar Ten blog rowerowy prowadzi kobe24la z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 19724.81 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.47 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kobe24la.bikestats.pl

Poraj, Olsztyn

Środa, 6 czerwca 2012 · dodano: 06.06.2012 | Komentarze 0

Dzisiaj w planach był Złoty Potok okrężną drogą, ale kapieć, którego złapałem na Legionów szybko nas wyleczył z tego pomysłu. Szybki serwis i razem z Pietro1978 postanowiliśmy pojechać do Olsztyna przez Poraj i Biskupice (przy okazji zaliczając za Choroniem dość stromy podjazd). Trasa: Północ, Zawodzie, Kucelin, wzdłuż Warty na Bugaj, dalej Słowik, Poczesna i Poraj.
W Poraju asfaltem przez Choroń, następnie dość ostrym podjazdem do Biskupic. W Biskupicach koło kościoła odbijamy na teren i żółtym szlakiem aż do Olsztyna. Tam posiadówka w leśnym barze, gdzie dołącza do nas najpierw Abovo (po cywilnemu ;) ), a następnie Arektacana.
Uzupełnienie płynów i wracamy już standardowo przez Skrajnicę, rowerostradą, Guardian, Kucelin, Al. Pokoju. Oczywiście na koniec zawitaliśmy jeszcze do Andrzeja na rozchodniaczka ;)
Dzień pomimo kolejnego kapcia (nie wiem, który to już w tym sezonie) bardzo udany, trochę chłodno, ale wreszcie wiatr tak nie przeszkadzał. No i wreszcie pękło 2000km w tym sezonie.