avatar Ten blog rowerowy prowadzi kobe24la z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 19724.81 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.47 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kobe24la.bikestats.pl

Przed rosołkiem

Niedziela, 29 marca 2015 · dodano: 29.03.2015 | Komentarze 0

Około godziny 8 rano nie zapowiadało się, że uda się dzisiaj wykręcić choćby kilka kilometrów. Mleko za oknem i temperatura na termometrze -1 skutecznie zniechęcały do jazdy. Jednak z każdą minutą słońce grzało coraz mocniej i koło 10 zamiast mgły można było podziwiać błękitne niebo. Sms do Piotrka i o 11.30 spotkaliśmy się na ul. Legionów przy SPPP. Późno, bo późno ale ważne że udało się poruszać trochę nogami, choć łatwo nie było bo całą jazdę uprzykrzał silny wiatr, który jak zwykle przez większość jazdy wiał w pysk.

Trasa obraliśmy przez Srocko, Mstów, Turów, Olsztyn. W Olsztynie tradycyjny już postój na uzupełnienie płynów.

W drodze powrotnej zabraliśmy się z grupą szosowców i w dość żwawym tempie wróciliśmy do Częstochowy przez Kusięta, Brzyszów, Legionów, gdzie odłączyłem się do grupy i przez Raków dojechałem na Błeszno.