avatar Ten blog rowerowy prowadzi kobe24la z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 19724.81 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.47 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kobe24la.bikestats.pl

Zakupy

Środa, 28 maja 2014 · dodano: 28.05.2014 | Komentarze 2

Dzisiaj bez kilometrów, za to wpadło kilka dodatków do szosy. Na pierwszy ogień łańcuch Dura-Ace CN 7901 oraz nowa owijka Selle Italia XL w kolorze białym.

Oprócz tego wreszcie dotarła do mnie długo oczekiwana paczka, a w niej wisienka na torcie do szoski :D

Nie wytrzymałem i od razu musiałem ją zamontować, przy okazji zdemontowałem kontrolnie widelec i łożyska przy rurze sterowej, przeczyściłem i dałem nowy smar. Kierownica już bez owijki super leży w dłoniach (na żywo wygląda sto razy lepiej), aż szkoda ten węgiel zakrywać taśmą. Jutro prawdopodobnie dojdą nowe linki wraz z pancerzami, bo i tak muszę wszystko rozmontować żeby przewlec pancerze przez otwory w kierownicy.

Kulisty
| 00:19 czwartek, 29 maja 2014 | linkuj Co zas do kierownicy .... wizualnie +10 do lansu funkcjonalnie szczegolnie dla kogos kto zaczyna niestety poprtzednia byla o wiele lepsza opcja wyglada na kompakt czyli o wiele wygodniejsze do jezdzenia w dolnycm chwycie i oby przy nowym kombo nagle klamki nie zaczely Ci wyc ja baranie rogi.
| 00:15 czwartek, 29 maja 2014 | linkuj Marcinie z lancucha bym sie nie cieszyl bo to jedno z najwiekszych nieporozumien wsrod lancuchow ... Kupuje sie starego typu 7800 (mozna jeszcze dostac) bo ten niestety nadaje sie do zalozenia moze na 1000 gora 1500 km i do wyrzucenia.