avatar Ten blog rowerowy prowadzi kobe24la z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 19724.81 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.47 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kobe24la.bikestats.pl

Popołudnióweczka

Sobota, 8 lutego 2014 · dodano: 08.02.2014 | Komentarze 2

Pierwsza w tym roku jazda na rowerze. Trasa przez Al. Pokoju, Kucelin, Guardian, dalej terenem do czerwonego rowerowego, Kusięta, Olsztyn, przeciwpożarówka, Bugaj, Błeszno.
Zachciało mi się dzisiaj terenu i to był wielki błąd :) Mnóstwo błota, do tego lód pod kałużami w połączeniu z oponami semislick, to musiało się zakończyć konkretnym dzwonem. Jadąc przeciwpożarówką, wjeżdżając w kałuże nagle przednie koło złapała lodowa koleina. Efekt gleba prosto w błotnistą kałuże. Dobrze, że nikt nie widział ;) Przemoknięty pojechałem już najkrótszą trasą przez Bugaj, koło Michaliny (tam dwóch wędkarzy siedziało na lodzie na środku glinianki - cóż rybki będą miały pokarm) i Błeszno.

Kategoria 2) 30 - 60 km

kobe24la
| 16:18 niedziela, 9 lutego 2014 | linkuj Żeby to chociaż mróz jeszcze był, a tu konkretne roztopy od kilku dni. Wariaci bez wyobraźni, tak to można skomentować:/
arusb
| 00:45 niedziela, 9 lutego 2014 | linkuj Sam też nie mogę zrozumieć tych wędkarzy.Widziałem takich samych desperatów w Blachowni, na Pacyfiku i Adriatyku.Może Oni myślą że pod Nimi lód się nie załamie, lub też mają jakiś sekret pozwalający im tak ryzykować?